‘Dit boek voegt toe: nieuwe energie om in actie te komen!’

Pamela Boumeester

Commissaris, Ordina, Heijmans, Jaarbeurs Utrecht, Persgroep

‘Dit inspirerende boek legt de kern van de zaak bloot: de veranderingen in bedrijfscultuur, systemen en processen die nodig zijn om in een organisatie diversiteit te bewerkstelligen. Een helder, toegankelijk handboek. De visie en praktische handvatten zijn gestoeld op Bercan Günels rijke ervaring en kunde, aangevuld met prachtige citaten uit interviews met CEO’s die, vaak tegen de stroom van hun management in, diversiteit als strategische uitdaging hebben omarmd.’

Petri Hofsté

Commissaris, Achmea, Rabobank, Fugro, Kasbank

‘Cruijff heeft ooit gezegd: “Je gaat het pas zien als je het doorhebt.” Bercan Günel was in Nederland een van de eersten die doorhad dat genderdiversiteit aan de top van bedrijven en de overheid van levensbelang is. Ze is met haar boek niet over één nacht ijs gegaan. Het is goed doorwrocht en gefundeerd. En eigenzinnig als het eropaan komt. In zekere zin heeft zij een zelfportret geschreven. Bercan ís haar boodschap en die is niet mis te verstaan. Lees dit boek en handel. Zoveel tijd hebben we niet.’

Harry Starren

Auteur, Voorzitter Nederlandse creatieve industrie, Decaan nederlandse school, Directeur Ithaca International

‘Bercan Günels boek geeft belangrijke inzichten en is een goede handleiding voor bedrijven en organisaties die echt werk van diversiteit willen maken. Een must om te lezen voor leiders die inzien dat het daadwerkelijk omarmen van inclusiviteit en diversiteit organisaties succesvoller en duurzamer zal maken.’

Feike Sijbesma

CEO, DSM

Bestellen

Je kan een exemplaar bestellen via Managementboek.nl.
Je feedback is enorm gewaardeerd.